ماجرای اختلاس سه هزار میلیادر تومانی
**** انتظارحاضر ***** ENTEZAR
فرهنگي، اجتماعي، علمی,دفاع مقدس

سرنخ‌هایی از اظهارات احمدی‌نژاد در اردبیل پیرامون اختلاس 3هزار میلیاردی
سید محمد جهرمی مدیر عامل بانک خصوصی صادرات و داماد آیت الله علی اکبر ناطق نوری که ارتباط دوستانه‌ای نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور (از دوستان آقای لاریجانی) دارد...

ابصارنیوز/ گروه سیاسی: «رییس جمهور با بیان اینکه بد‌ترین تهمت‌ها و افترا‌ها را علیه دولت مطرح کرده‌اند و به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند پاک‌ترین فرزندان ملت در این دولت را به دروغ متهم کنند، خاطر نشان کرد: این عده به جای اینکه انگشت خود را به سمت دزدان و فاسدان اصلی بگیرند با هجمه به دولت قصد دارند آنان را فراری دهند که باید ملت ایران در مقابل آن‌ها هوشیار باشند.»

مطالب فوق، بخشی از اظهارات دکتر احمدی‌نژاد در اردبیل است، زمانی که این سخنان از سوی رئیس جمهور عنوان شد، جریانات مخالف دولت و کسانی که از سخنان رئیس جمهور به هراس آمده بودند، آنرا به تمسخر گرفته و برخی سایت‌ها نیز این سخنان احمدی‌نژاد را پر افاده عنوان کردند.

پیش از این ابصارنیوز در خبری پرسیده بود که منظور احمدی‌نژاد از «کسانی که در لباس‌های مقدس» هستند و آنهایی که با هجمه به دولت قصد فراری دادن دزد‌ها را دارند چه کسانی هستند؟! با بررسی مواردی شاید بتوان به سرنخ‌هایی در این مورد رسید.

سید محمد جهرمی مدیر عامل بانک خصوصی صادرات و داماد حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری طبق گفته‌ها (سایت ویکی پدیا نیز به این امر اشاره کرده است) که ارتباط دوستانه‌ای نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور (از دوستان آقای لاریجانی) دارد، به عنوان رئیس بانک صادرات باید اولین کسی باشد که در این زمینه پاسخگو باشد، که چرا چنین اختلاسی در بانک تحت مدیریت وی به وقوع پیوسته است و کمترین کاری که یک مدیر در این مواقع می‌تواند انجام دهد استعفا یا حداقل عذرخواهی است که تاکنون انجام نشده است.

اخیرا آقای احمد ناطق نوری برادر آیت الله علی اکبر ناطق نوری (پدر همسر آقای جهرمی) در مصاحبه‌ای، مطالب زیر را بیان کرده است که بدون هیچ قضاوتی بخشهایی از آن در زیر می‌آید:

- ناطق نوری، اتهام زنی به بانک صادرات را به عنوان عامل اختلاس رد کرد و گفت: دیروز مدیرعامل بانک صادرات هم در نشست غیرعلنی توضیحاتی را ارائه دادند که مورد اتفاق نمایندگان مجلس بود.!

دیناری از بانک صادرات خارج نشده! ظاهرا مجرم برای فریب بانک‌های دیگر با اسناد بانک صادرات تقلب کرده است و البته این کار با همکاری برخی کارکنان بانک صادرات بوده که اقدام به صدور سندهای جعلی کردند.

-ناطق نوری گفت: مدیرعامل بانک صادرات اعلام کرد، کسی که حتی اختلاس را کشف کرد از خود عوامل بانک صادرات بوده است و این ادعا را هم رئیس کل بانک مرکزی و هم وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان مسئولان مربوط قبول کردند.
 
سرنخ اختلاس بزرگ به جایی خارج از بانک صادرات ارتباط دارد!؛ باید اول تحقیق کنیم و بعد به نتیجه برسیم.!!!

- ناطق نوری اختلاس ۳‌ هزار میلیارد تومانی بانک صادرات را معادل بهای حدود ۳۰ میلیون بشکه نفت و ۳۰ کیلومتر اسکناس ۱۰ هزار تومانی برآورد کرد و گفت: با دستگیری امیرمنصور آریا و اعتراف‌ گرفتن از وی، ابعاد تازه‌ای از ماجرای اختلاس بزرگ فاش می‌شود؛ مجلس با جدیت پیگیر این پرونده است و در جریان کار اگر با مانعی از سوی دولت!!! روبه‌رو شود، به مردم اعلام می‌کند.
 
اینکه چرا حسین شریعتمداری (از حامیان سال ۸۴ آقای علی لاریجانی) هیچ نامی از آقای جهرمی نبرده و نمی‌برد؛ اینکه چرا عموی همسر آقای جهرمی به دفاع تمام قد از مدیریت بانک صادرات می‌پردازد؛ اینکه چرا آقای سید محمد جهرمی در اولین مصاحبه، اختلاس را به گردن جریان انحرافی می‌اندازد؛ اینکه چرا سایت جبهه میراث خواران رئیس جمهور یعنی رجانیوز اظهارات احمدی‌نژاد را پرافاده می‌خواند؛ اینکه چرا آقای پورمحمدی از دوستان آقای علی لاریجانی و آقای جهرمی، اسناد خود را به مطالب سایت‌ها مستند کرده و نامی از آقای جهرمی نمی‌آورند؛ تنها سوالاتی هستند که ذهن مخاطبان را به خود جلب کرده است.

امید است با اقدام شجاعانه رئیس قوه قضائیه مبنی بر انتصاب آقای اژه‌ای برای پیگیری اختلاس مذکور که بعد از درخواست شجاعانه رئیس جمهور از پشت تریبون در اردبیل صورت گرفت، ابعاد این ماجرا هرچه زود‌تر مشخص و همانگونه دکتر احمدی‌نژاد عنوان کرد عوامل آن محاکمه و به مردم معرفی شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید کاش حرف دل ما ذکر خوش مهدی بود قصه محفل ما صحبت یامهدی بود کاش بین همه معجزه هایت یارب جمعه ای معجزه آمدن مهدی بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس انتظار حاضر dadigood.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                    


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1